duminică, 27 noiembrie 2011

Cutit nou...

,
Sambata am reusit sa fac asta:
-taiat cu dalta la cald dintr-o foaie de arc
- gen skinner
-lungime totala: 20 cm
-lungime lama : 9 cm
-latime lama: 6 cm
-grosime : 4 mm







Urmeaza calirea si "faurirea manerului".....




                                                                                                                          To Be Continue

3 comentarii to “Cutit nou...”

  • 16 decembrie 2011 la 01:16
    Anonim says:

    Salut.Esti interesat de un schimb de link-uri?Lasa-mi un comentariu.Multumesc.

    delete
  • 20 decembrie 2011 la 05:38
    emil b says:

    Inceputul este bun ;) dar la 4mm incearca sa faci mai inalt taisul, in rest ... astept sa vad pozele cu el terminat, va fii bine :D

    delete
  • 20 decembrie 2011 la 09:32
    Unknown says:

    si l-am facut fara un alt ajutor... l-am taiat la cald cu dalta si l-am finisat cu pila
    N-am prea avut timp sa lucrez la el ...ce sa faci..scoala asta...da' in vacanta mai mult ca sigur o sa lucrez

    delete

Trimiteți un comentariu

 

Knives Diseases Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger