sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Tatuaj pe coada [CERB]

,
Am "tatuat" coada aceea de topor din frasin.
Iata ce a iesit...

De ce avem nevoie:
  • Cutit bine ascutit
  • Foarfeca
  • Bricheta sau in cazul meu o lumanare si chibrituri
  • O lama de ras
  • Creion

Am trasat cu creionul forma...
Apoi:
Am dat cu lama de ras  peste creion
Am folosit coltul foarfecei pentru a face un mic canal
Am repetat operatiunea pana cand "canalul acela" a capatat o adancime acceptabila
Am folosit cutitul pentru a da forma




Dupa 2 ore de lucrat...
M-am gandit sa-l colorez putin
Am folosit lumanarea pentru "a praji" cerbul
Apoi l-am smilgheruit si a iesit asa...





0 comentarii to “Tatuaj pe coada [CERB]”

Trimiteți un comentariu

 

Knives Diseases Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger